Plačilo in dostava

CENE

Vse cene izdelkov objavljene na www.dnsalus.si so cene z vključenim DDV in veljajo, v kolikor ni drugače navedeno za 1 kom. Cene vseh izdelkov so prikazane v EUR. Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, zato pri nakupu veljajo cene, ki so objavljene ob oddaji naročila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Podatek o strošku morebitne dostave in drugih morebitnih dajatev je kupcu na voljo pri oddaji naročila.

PLAČILO

Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:

a) s Plačilom po prevzetju, kupnino poravnate uslužbencu dostavne službe(Pošta Slovenije), vključno z provizijo pošte.

b) z Avansnim nakazilom na račun podjetja DN Salus d.o.o. (na podlagi ponudbe, predračuna, naročila preko interneta) Pri plačilu naročenega blaga na podlagi predračuna se blago odpošilja po prejetju plačila na TRR podjetja oz. po prejetju potrdila o uspešno izvršenem plačilu, ki ga lahko pošljete na email naslov info@dnsalus.si .

DOSTAVA

Dostava blaga se vrši v najkrajšem možnem času. Za izdelke na zalogi je dobavni rok 1-2 dni. Naročila sprejeta do 15.00 ure lahko odpošljemo/dostavimo še isti dan. Dostava se izvrši v dogovorjenem roku preko Pošte Slovenije d.o.o., ali lastne dostave, prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca. Ob dobavi prejme uporabnik vse dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Seznanjem je z vsemi potrebnimi informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacijami glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Poštnino za dostavo naročenega blaga, plača kupec po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki izvaja dostavo blaga na dom.

BREZPLAČNA DOSTAVA

Pri naročilih nad 400 eurov poštnino/dostavo za naročeno blago plača podjetje DN Salus d.o.o.

POŠKODBE PRI TRANSPORTU

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu (t.j. navadno Pošta Slovenija d.o.o.), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju odnesite na najbližjo pošto in izpolnite reklamacijski zapisnik. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi naročniško službo www.dnsalus.si .

RAČUN IN SPREMNA OBVESTILA

Račun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga. Hkrati kupec prejme še pisno obvestilo o: • Pravici do odstopa od pogodbe ter o načinih in pogojih izvrševanja te pravice oziroma obvestilo, kdaj kupec te pravice nima; • Naslovu, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke, izjave in pohvale; • Servisni službi in veljavnih garancijskih pogojih; • Pogojih za odpoved pogodbe, kadar gre za pogodbe, ki so sklenjene za nedoločen čas oziroma za čas, ki je daljši od enega leta.